總網頁瀏覽量

2012年1月18日 星期三

民主黨現形記 - 大家最愛的花生


以下YOUTUBE 為民主黨 甄永樂  之 佛山無影腳 , 之後再約無其事地裝有不在場證據




見到他之後笑笑口個樣, 真是好想醒佢兩巴 =] 



事實的全部


其實我一直都十分想剖釋一下到底民主黨敗亡的速度如此快
不過正當我想從社會學多角度去探這問題時, 我看到一個生果, 我想如果核早就壞了, 根本就不應對這個生果的味道有什麼期望

 心理剖釋事件發生後, 民主黨眾人的想法

黃成智: " 今鋪玩完了, 打了他們一身, 點算好"
 甄永樂: "怕什麼, 我剛才都伸左一腳無影腳落條令仔,踢得我好爽, 等佢地平時罵得我地咁甘"
溤煒光: "怕什麼, 一不做, 二不休, 反正我地都想做死佢地好耐, 不如咁了"



黃成智"你有計?"

溤煒光"成智? 你會唔會為左成做民主黨做野先?


黃: " 當然了, 沒得做, 我老婆仔女,邊有錢照顧"
溤" 一於屈佢打我, 而家大力些, 一錘打落我面上先"
黃"下, 講大話, 會落地獄"
溤" 現在唔講, 你就即刻落地獄"
...........................
................................
.............................

"人民力量證明民主黨作假見證, 和杯葛壹傳媒記招 @ 2012.1.17"


http://400blow.blogspot.com/2012/01/2012117.html

沒有留言:

張貼留言